Ce trebuie să faci dacă ai neclarități cu privire la valoarea facturilor la energie electrică și/sau gaze naturale

Cetățenii care au neclarități cu privire la valoarea facturilor la energie electrică și/sau gaze naturale, se pot adresa furnizorului pentru discuții de clarificare. În cazul în care furnizorul nu oferă o explicație clară și ușor de înțeles a modului în care s-a calculat factura (mai ales dacă nu e bazată pe consumul real), consumatorul se poate adresa:

  1. Autorității Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei – ANRE – 021/9782 – Call-center ANRE (sau 0374554265) sau să depună o petiție la adresa: https://spv.anre.ro/depune-petitie/
  2. Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor – 021/9551 – Call-center ANPC
    Important!!!
    Dacă, în urma regularizării, consumatorul are de recuperat o sumă mai mare de 100 lei, furnizorul este obligat să îi restituie suma în termen de 5 zile de la data emiterii facturii de regularizare; În cazul sumelor mai mici de 100 de lei, acestea se scad din următoarea factură.
    ANRE și ANPC continuă, în această perioadă, controalele la furnizorii de energie electrică și gaze naturale pentru a asigura consumatorilor emiterea de facturi corecte, transparente, clare și complete.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s