Posturi cheie în primăria Adjud, scoase la concurs.

Primăria Municipiului Adjud scoate la concurs mai multe  posturi, în mai multe compartimente din primărie.

1 –  funcție publică de auditor, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Audit Public și Intern din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud, judeţul Vrancea.

Condițiile generale și cele specifice de participare, actele necesare înscrierii în concurs, calendarul concursului precum și bibliografia acestuia – le puteți consulta accesând linkul :
https://bit.ly/3jOc1ID

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până pe data de 15.11. 2021 la Compartimentul Organizare, Resurse Umane și Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, contact Romanov Camelia – inspector superior, telefon: 0237641908/int. 210, email: corus@primariaadjud.ro.

1 – post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului protecția mediului și protecția muncii din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud, judeţul Vrancea.

Condițiile generale și cele specifice de participare, actele necesare înscrierii în concurs, calendarul concursului precum și bibliografia acestuia – le puteți consulta accesând linkul  https://bit.ly/3145liY

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până pe data de 15.11. 2021, la Compartimentul organizare, resurse umane și administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, contact Romanov Camelia – inspector superior în cadrul CORUA, telefon: 0237641908/int. 210, email: corus@primariaadjud.ro.

1 – post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Urbanism și Patrimoniu/Birou Patrimoniu/Compartiment Patrimoniu și Monitorizare Utilități Publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud, judeţul Vrancea.

Condițiile generale și cele specifice de participare, actele necesare înscrierii în concurs, calendarul concursului precum și bibliografia acestuia – le puteți consulta accesând linkul  https://bit.ly/3Esf5Sx

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până pe data de 15.11. 2021 la Compartimentul Organizare, Resurse Umane și Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, contact Romanov Camelia – inspector superior în cadrul CORUA, contact  telefon: 0237641908/int. 210, email: corus@primariaadjud.ro.

1- post funcție publică de execuție vacant de inspector superior în cadrul Biroului Autorizare, Arhitectură, Urbanism/Direcția de Arhitectură-Urbanism din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud, judeţul Vrancea.

Condițiile generale și cele specifice de participare, actele necesare înscrierii în concurs, calendarul concursului precum și bibliografia acestuia – le puteți consulta accesând linkul  https://bit.ly/3EytCMN

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până pe data de 15.11. 2021, la Compartimentul Organizare, Resurse Umane și Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, contact Romanov Camelia – inspector superior în cadrul CORUA, contact  telefon: 0237641908/int. 210, email: corus@primariaadjud.ro.

– 1 post funcție publică de conducere vacant de șef birou al Biroului Autorizare, Arhitectură, Urbanism/Direcția de Arhitectură-Urbanism din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud, judeţul Vrancea.

Condițiile generale și cele specifice de participare, actele necesare înscrierii în concurs, calendarul concursului precum și bibliografia acestuia – le puteți consulta accesând linkul https://bit.ly/2ZIyIan

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până pe data de 15.11. 2021, la Compartimentul Organizare, Resurse Umane și Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, contact Romanov Camelia – inspector superior în cadrul CORUA, contact telefon: 0237641908/int. 210, email: corus@primariaadjud.ro.

1 – post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Managementul Proiectelor și Investiții din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud, judeţul Vrancea.

Condițiile generale și cele specifice de participare, actele necesare înscrierii în concurs, calendarul concursului precum și bibliografia acestuia – le puteți consulta accesând linkul  https://bit.ly/3EvRD6O

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până pe data de 17 .11. 2021, la Compartimentul Organizare, Resurse Umane și Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, contact Romanov Camelia – inspector superior în cadrul CORUA, contact  telefon: 0237641908/int. 210, email: camelia.romanov@primariaadjud.ro.

-1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Direcției Urbanism și Patrimoniu/Birou Patrimoniu/Compartiment Fond Locativ din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud, judeţul Vrancea.

Condițiile generale și cele specifice de participare, actele necesare înscrierii în concurs, calendarul concursului precum și bibliografia acestuia – le puteți consulta accesând linkul:  https://bit.ly/3EryNOj

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până pe data de 17 .11. 2021, la Compartimentul Organizare, Resurse Umane și Administrativ Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, contact Romanov Camelia – inspector superior în cadrul CORUA, contact  telefon: 0237641908/int. 210, email: corus@primariaadjud.ro.

– 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Direcției Urbanism și Patrimoniu/Birou Autorizare, Arhitectură, Urbanism și Cadastru din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud, judeţul Vrancea.

Condițiile generale și cele specifice de participare, actele necesare înscrierii în concurs, calendarul concursului precum și bibliografia acestuia – le puteți consulta accesând linkul :

https://bit.ly/3EwCkLt

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până pe data de 17 .11. 2021, la Compartimentul organizare, resurse umane și administrativ Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, contact Romanov Camelia – inspector superior în cadrul CORUA, contact  telefon: 0237641908/int. 210, email: corus@primariaadjud.ro.

Posturile vacante scoase la concurs de Primăria Municipiului Adjud le regăsiți pe pagina primăriei:
https://adjud.ro/anunturi-recrutare/.

Pe aceeași pagină vor fi încărcate toate documentele specifice procedurilor de concurs (rezultate evaluare dosare, probă scrisă, probă interviu, rezultat final concurs de recrutare).

Sursa: Primăria Municipiului Adjud

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s