Ştiri Naţionale

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – solicită reanalizarea legislației care limitează aleatoriu accesul populației în unele magazine în pragul iernii

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR – solicită autorităților responsabile și competente, eliminarea restricțiilor impuse de ultimele reglementari, în legatură cu accesul populației în magazine – care comercializează instalații și echipamente de încălzire, de electricitate, sanitare și igienă – în contextul apropierii sezonului de iarnă precum și al disfuncționalităților infrastructurii de bază pentru populația din diverse localități, așa după cum au fost relatate în spațiul public.


De asemenea, poziția AMRCR este că magazinele care comercializează produse alimentare au fost și rămân esențiale pentru populație și, de aceea, accesul la aceste magazine nu poate fi limitat pe baza unor criterii aleatorii sau conjuncturale care, în fapt, le transformă în magazine neesențiale.
În acest sens, contăm pe sprijinul autorităților în găsirea pe teren a soluțiilor celor mai adecvate care să asigure accesul deplin al populației la hrană și produse alimentare în condiții de siguranță sanitară. Membri ai asociației noastre au propus, acolo unde se impune sau este necesar, măsuri și demersuri pentru a securiza culoare de acces care să asigure fluxuri de persoane complet autonome în raport cu alte spații adiacente.
Subliniem din nou că, încă de la începutul pandemiei, magazinele rețelelor comerciale au fost în prima linie a celor care s-au confruntat cu situația epidemiologică și s-au preocupat permanent, cu toate resursele disponibile, atât de siguranța clienților, cât și de cea a propriilor angajați.


„Ne-am conformat tuturor cerințelor impuse de autorități în efortul de prevenire si combatere a răspândirii coronavirusului care rămâne principala noastră prioritate. Sperăm că procesul de comunicare și consultare cu autoritățile să fie reluat pentru a preveni apariția unor efecte secundare în relația cu consumatorii dar și probleme colaterale suplimentare in contextul economic complex pe care il traversam” , a declarat George Bădescu, director executiv AMRCR.


Asociația Marilor Rețele Comerciale include 22 de retaileri alimentari și nealimentari: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros.
AMRCR este membră a Confederației Patronale „Concordia” și a organizației „EuroCommerce”.

Sursa: https://www.amrcr.ro/amrcr-solicita-reanalizarea-legislatiei-care-limiteaza-aleatoriu-accesul-populatiei-in-unele-magazine-in-pragul-iernii/

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Biblioteca „Alexandru Donici”

Filială a Bibliotecii Municipale „B.P. Hasdeu” din Chișinău

Viata ca o pagina scrisa dintr-o carte

Viata oferita in mainile Domnului

Centrul medi@

Informatii Zi de Zi

Mucenicul's Blog

"Cei care pot renunța la libertate pentru a obține o siguranță temporară nu merită nici libertate nici siguranță." Benjamin Franklin

SEMNALUL ORA

Rămâi conectat la știrile noastre! Revistă săptămânală regională, independentă din cadrul Grupului de presa VGTV REGIONAL, Fondator Georgiana Leulescu-2012

Magic Story

slideshow

StoreDay România

world in my eyes!

%d blogeri au apreciat: