GHID INFORMATIV MEC ÎN CONTEXTUL COVID-19

Informațiile publicate în această pagină vin în sprijinul elevilor, studenților, părinților și profesorilor, având la bază cele mai frecvente întrebări referitoare la desfășurarea activității în sistemul național de învățământ, în contextul pandemic pe care România îl traversează.

Continuitatea pedagogică și păstrarea comunicării specifice procesului de învățare sunt obiectivele asumate de Ministerul Educației în această perioadă.

I. Informații generale despre contextul epidemiologic

1) Ce este starea de alertă?

Starea de alertă reprezintă răspunsul la o situație de urgență de amploare și intensitate deosebite, determinată de unul sau mai multe tipuri de risc, constând într-un ansamblu de măsuri cu caracter temporar, proporționale cu nivelul de gravitate manifestat sau prognozat al acesteia și necesare pentru prevenirea și înlăturarea amenințărilor iminente la adresa vieții, sănătății persoanelor, mediului înconjurător, valorilor materiale și culturale importante ori a proprietății.

În România, starea de alertă a fost instituită în conformitate cu prevederile Legii nr. 55/15 mai 2020 pentru o perioadă de 30 de zile ca urmare a evoluției situației epidemiologice naționale și internaționale, determinată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2.

Pe toată durata stării de alertă este obligatorie purtarea corectă a măștii de protecție în spațiile publice închise, spațiile comerciale și transportul în comun

Pe site-ul: https://www.edu.ro/ghid-informativ-al-mec-%C3%AEn-contextul-covid-19

puteți găsi ghidul complet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s